Look at me now, I made it!

Är ju faktiskt uppe med tuppen idag, vaknade 09.43 och vart jätte pigg men gick inte upp förens klockan ringde fem minuter senare.
Nu sitter jag här, nere i soffan, helt påklädd och väntar på att mamma ska ringa och "väcka" mej, eftersom att hon tror att jag fortfarande sover;)
Ska bli kul att se om hon gör det, eller om hon har glömt bort det.
Haha^^

Jag känner verkligen inte för att jobba idag, och inte imorrn heller, men imorrn är det sista dagen denna veckan iaf!
SKÖNT:)
Måste dock skriva upp nya tider så att jag har jobb nästa vecka med, det kan ju vara bra ;)

Nej, men om man kanske skulle sätta igång tv;n lite, lite Nikelodion så man vaknar till liv. (A)
Tihi^^

Och!
Det går bra nu!
Ville nog bara dela med mej utav det ;D

Hörs!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0