Men stackars jävel!

Jag hittade en väldigt gammal killkompis precis på FB, och jag blev glad, för han hade ett förhållande med en tjej som han varit kär i, i flera år typ.
Tänkte att "nu jävlar ska jag se hur bruden ser ut", så klickade på henne.
Nu ångrar jag mej, för jag kan inte sluta skratta, jag har nog fan ALDRIG i hela mitt liv sett en fulare tjej!
Jag har precis återhämtat mej efter universums fetaste skratt, jag fick seriöst ingen luft.
Antagligen så är jag jävligt lättroad eller så är jag bara jävligt trött..
Men helt ärligt, så tycker jag synd om min killkompis:(
Oh!
För exakt en vecka sen, så hade jag min bästa söndag genom tiderna.
Synd bara att man inte kan spola tillbaka tiden och låta den söndagen vara förevigt.
Fyfan så kul jag hade det!..
Nu saknar jag dej Irock, jag saknar dej något enormt mycket.
Du är verkligen världens bästa, helt ärligt.  

Kan ibland komma på mej själv när jag sitter och skrattar för mej själv, det är dom gångerna som jag tänker på
the happy times
Både med dej och med Bestfriend.
Nu saknar jag två människor,
HELVETE MED!
FAN!
JAG HATAR DENNA DAGEN!
(Fast egentligen inte)

Men det är rörigt nu, allt är rörigt nu.
Jag tror jag ska sova!

Vi hörs imorrn när jag har vaknat till liv osv!.

Godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0