Mhm!

Mitt hår har gått och blivit lite brunt/rött, eftersom att det röda inte försvann helt är jag färgade det sist.
Så jag drog till Maxi med lillasyster, och köpte hårfärg, blåsvart, vilket betyder, att jag ska bli svarthårigheltid! :D
Woho, anledningen till varför jag ska färga det mörkare är för att jag trivdes fan så mycket bättre, när mitt hår var såpass mörkt som det var i början :)
Mhm:) 

 <- Den färgen har jag nu, och det är inte okej!

Nej, men om man kanske skulle gå och tvätta ut allt hårspray som man har i skallen nu, så man kan börja färga det? :)
Låter som en bra idé tycker jag!

<- SÅ ska det vara! Svart är snyggt, jag är snygg i svart hår :D
Fast jag är alltid snygg visserligen,mihi.

Men nae.

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0