Ninja bäbis!

Man kan nästan säga att min systers bäbis är en riktig fighter!
För den lille/lilla jäveln sparkade och hade sej när jag la min hand på magen och ropade "bebisen" med lite löjlig röst, då vart det fart på den!

Första gången jag kände på magen så fick jag en spark i huvudet (jag ville lyssna om det bubblade) och det bubblade sen fick jag en spark.
Redan nu tycker den inte om mej, det är någonting med mej och bäbisar alltså:P

Tror hon har en ninja i magen ;D
Ni kan läsa mer om hennes Ninja bäbis på hennes blogg vettja!
www.kivvi.blogg.se <- Mamman till den blivande ninjan ;)


Dom gjorde reklam för en film innan som skulle komma nu vid 21.00 på tvn, och den ville jag se, men den verkar inte så bra längre (har typ sett en minut utav den och fastnade inte:P) så den bara matas på i bakgrunden under tiden som jag skriver.

Jag fick så ont i magen precis, när jag såg vad en viss person hette på msn.
Jag behvöver komma bort från Halmstad (jag tackar gudarna för att det är fredag och Göteborg time för mej och lillasyster imorrn).
Så kanske jag kommer bort ifrån allt skit och bara kan släppa dej för ett tag, bara släppa allt som påminner om dej.^^,
Jag visste att detta inte var bra för mej, ingenting utav det var bra för mej, varken första eller andra gången.
Så kan någon svara på vafan det är jag håller på med egentligen!?
För det vet jag inte själv.

Nej, men nu ska jag vara tjock och sluta blogga, ska kolla klart på filmen sen ska jag springa ner och hänga upp det sista utav tvätten, sen ta en cigg.

Innan jag går och lägger mej så ska jag vara ännu tjockare och mörda brun utan sol flaskan:)

Vi hörs kanske lite senare. :)
Annars får ni sova så gott :) 

Bjuder på en bild på sparken som jag fick utav ninjabäbisen förr.
(www.kivvi.blogg.se) Syster, jag lider med dej som får står ut med dessa ninja sparkarna!:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0