Orkar inte..

Nu får det fan vara nog alltså..

Jag är så jävla trött på detta, det är andra dagen som jag har kramp i magen, jag vet inte hur den kommer dit, eller hur den ska försvinna..
Det är liksom kramp i magen, som strålar upp mot hjärtat och ger en sån otrolig kramp mellan brösten..
Jag orkar inte ha det så, jag kan förfan knappt andas innan det gör ont, det är sjukt.


Var ju i stan innan idag, kom hem med en massa ansiktsmasker och ett linne ifrån H&M, behövde egentligen inte det, men vafan gör man inte när man har pengar?!:P
Jo, man spenderar dom på skit man inte behöver^^

Hittade pengar i min plånbok som jag inte ens visste att jag hade, hur great är inte det? :D

Nej men nu ska jag kolla klart på filmen.
Hörs kanske senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0