Oslo är felbyggt och består bara av en massa uppförsbackar!;D

Som alla vet (iaf dom som läser min blogg:P) så åkte jag ju till Oslo i söndags;D
Så..
Here it comes xP

Den med lite hjärna kan nog räkna ut att jag har haft världens mest underbara söndag (dom brukar alltid annars vara tråkiga och gråa typ.):P
Måndagen var med underbar, iaf tills jag skulle hem:(

Jag kom fram till Oslo vid 19.25 (fem minuter tidigare än beräknat), så jag satt och väntade på att Irock skulle komma och hämta mej, eftersom att jag inte hittar i Norge:P
Så medans jag väntade, så ringde jag till Cicci så fick hon underhålla mej lite och så.
Sen ville inte hon prata mer med mej, så jag ringde till mamma, och när jag hade snackat med mamma en liten stund så kommer Irock:)

Och innan han hade fattat att han skulle snacka sakta med mej (eftersom att han inte vill prata svenska, som han faktiskt kan!) så fattade jag INGENTING, bara höll med och sa ja till allt tillslut, vilket han tyckte var jätte kul..?!
Sen drog vi till donken, så han kunde käka mat, jag vart inte hungrig.
Efter att han hade ätit, så skulle vi dra hem till honom då va.
Så frågade han mej om vi skulle eller ta spårvagnen, eller trikken som det heter på norska (A), jag frågade han hur lång tid det skulle ta att, så sa han ungefär 30 min.
"Det är inte så farligt" tänkte jag, så vi gick, och gick, och gick, kändes som att man aldrig kom fram, och dessa jävla uppförsbackarna tog ju död på mej!
När vi hade kommit till den andra uppförsbacken var jag helt slut, så jag frågade hur långt det var kvar, så sa han att det inte var så jätte långt, vi skulle bara ta oss upp för backen!
Ajo men tjena, kändes som att vi gick i 20 timmar, när vi i själva verket bara gick i 45 min? tror jag.:P
Men jag får skylla mej själv, för han hade sagt att det var två backar vi skulle upp för, men trodde inte att dom var hemska:P
Väl hemma hos honom så slängde jag mej nästan rätt ner i soffan och var helt hyper, hade ju druckit energi dricka för att hålla mej vaken på bussen ;D *smart där*
Snackade lite sen kom Marius hem, snackade lite med honom också, sen gick han och la sej eftersom att han skulle till skolan på måndagen.
Sen kollade vi vidare på tv, Irock och jag, senare kom övertröttheten som ett slag i ansiktet på oss båda, och man kände ju sej lite hög och lite full på samma gång.
Efter många skrattanfall (för egentligen ingenting) så bestämde vi oss för att gå och lägga oss, då var klockan 4 på morgonen, men inte fan kunde vi sova, för vi skrattade åt ALLT, och då menar jag verkligen ALLT:P
Sista gången jag kollade på klockan så var hon 08.30 på morgonen, då deckade vi båda två av utmattning och kramp i käkarna och i magen. <- Det var söndagen.
måndagen vaknade vi vid 11.30 (bara fått tre timmars sömn) men vi gick upp vid 12.30, och det kanske inte var det smartaste med tanke på att min buss skulle gå 13.15;)
Men jag hann med den otroligt nog, vi plankade spårvagnen (A) och var inne i stan vid 13.00
Efter sju timmar och 25 minuters bussresa hem, var jag helt slut och jag hade så jävla ont i röven efter att ha suttit så jävla länge.

Men!
För att sammanfatta allt, så hade jag en helt underbar söndag och måndag (tills jag skulle hem), jag har nog aldrig haft såhär kul, och om jag har haft det så var det väldigt länge sen!

Den bästa komentaren fjanten slängde ur sej var;
Irock " det är så ovanligt att se dej i svart hår.."
Jag " Varför?"
Irock "Sist jag såg dej var du ju blond"
Min tanke var " sick fuck, jag har färgat det", men jag sa inget^^, utan höll bara med honom:)
OCH!
Han var så söt i mitt löshår och i min halsduk ;D

Detta levde jag på under 5 timmar TILL Oslo. Ont i magen fick jag som en beställning på en resturang ungefär <3
Kass bild I know, men en riktig lifesaver<3
Visst är han den sötaste ni sett, spec. med min halsduk <3
Och nej, det är inget fel på hans ögon, det ena är blått och det andra är grönt <3Det är tur att man kan engelska, för jag fattade inte ett piss utav vad det stod:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0