Så jävla smidigt!

Jag bytte precis lösenord på min Facebook, och vet ni vad? - Jag kommer inte ihåg det nu:P
Jag har två stycken jag kan tänka mej att det är (lösenord då), men jag kommer somsagt inte ihåg det, så jag tror att jag får byta igen, till ett, som jag faktiskt kommer ihåg:P
Kände även för att byta lösenord på min gamla msn - Whats up with that?! - Är ju förfan aldrig inne på den ändå:P
Jag är rastlös, och jag kommer inte ihåg mitt lösenord till min nya msn heller:P
Så kommer inte in där xD
HAHA!
Jag är så jävla skicklig alltså!
Mhm:D

Och jag blir så...... jag vet inte, det finns inte ord till hur jag blir längre.
Jag orkar inte bry mej om något längre, orkar inte ens bry mej att en sån liten sak, har förstört mej helt.
Orkar inte ens bry mej, när ni båda äckliga fittiga saker kommer längre, jag bara sitter och tar emot er jävla skit. (Miss Ana och Mr Ångest ifall andra trodde annat)
Pallar inget mera, ingenting alls.
JAG ORKAR FÖRFAN INTE ENS BRÅKA MED LILLASYSTER OM EN SÅN LITEN SAK!

Jag hoppas att jag jobbar ihjäl mej, om man nu kan det.

Allt är bara negativt nu..
Orkar inte ens bry mej om det längre.
Orkar inte bry mej om något.

Pallar inte blogga mer idag.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0