Say WHAT?!

Hur och Varför var jag så dum och satte min första branding på halsen?
Jag får ju inte klia, idag kliar det mer än vad det brukar göra, men nu håller även ruvorna på att trilla bort helt.
Jag vet att jag kan greppa 3-4 st och bara dra bort dom, men eftersom att jag inte får så låter jag bli, för jag vill inte ha en ojämn branding och behöva gå igenom detta igen..:(
Jag blir snart väldigt väldigt galen^^,

Jag tror att jag kommer få en sån jobbig huvudvärk igen, känner nämligen hur den verkligen smyger sej fram och snart kommer den explodera och huvudet kommer fyllas med massa smärta..
Jätte kul, verkligen.. =/

Nej, men nu ska jag ta bort mitt smink sen kolla klart på "Kvinnornas hemliga liv" :P

Hörs kanske lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0