Ska jag eller ska jag inte?!..

Det är frågan.
Och för er som inte vet och inte alls bryr er egentligen;)
Ska jag köra ner fingrarna i halsen eller ska jag inte göra det?
Jag har suttit i 10 min ungefär och försökt få upp den där jävla geggaklumpen som jag har i halsen, jag har en jävla sten i magen, eller 10 vassa knivar.
Jag har så fruktansvärt ont, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, jag orkar inte ha ont i magen.
Denna gången är det ungefär 10 gånger värre än kramp, men ni förstår ändå inte hur det känns..
Jag kan inte gå rakt, får gå ihop kurrad, ungefär som en väldigt gammal människa, jag sitter förfan i fosterställning och känner hur det börjar vattnas i munnen, jag måste snart spy - på riktigt, utan någta fingrar i halsen.
Ska bli underbart..?
Det är inte det att jag är sjuk, för jag är verkligen superfrisk (förutom i huvudet då), det kom bara så plötsligt, att jag fick ont i magen, och den dära spykänslan..

Men jag skrev ju förut att det går bra nu, och tro mej..
Det går fortfarande bra, förutom denna jävla värken jag har i magen.

Nae, nu ska jag fixa mej, sen ut med hunden..

Smell ya later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0