Jag är så jävla glad över att ha dej här <3

Jag är världens lyckligaste samtidigt som jag är kluven, delad på mitten.
Jag vet vart jag ska ta vägen, samtidigt som jag inte har en aning om vart jag ska ta vägen.
Jag vet vad jag ska göra om dagarna, samtidigt som minnet lägger av och jag bara vill ligga i sängen.

Jag hatar dej, trodde aldrig att jag skulle skriva det, men jag gör faktiskt det.
Jag hatar dej något enormt mycket, jag hatar mej själv, för att jag har trott på dina äckliga lögner.
Jag hatar dej så mycket, att jag skulle kunna dra av ditt huvud och skita i din hals, jag hatar dej så fruktansvärt mycket, att jag funderar på att införskaffa mej ett baseball trä, och slå av ditt huvud nästa gång jag ser dej.
Jag har så mycket hat inom mej just nu, och det är du som har gjort det.
Det är ditt fel, för det är du som har fuckat allt totalt.
Men nu lämnar vi det.

Jag är världens lyckligaste människa, för jag ska bli moster, till en liten varelse<3
Min syster ska ha bäbis, hon har den i sin mage(A)
Och även om jag tycker att det är jobbigt att höra bäbisprat ibland, så lyssnar jag mer än gära, för en del av mej tycker att det är ganska kul.
Lilla bäbisen kommer snart ploppa ut, och jag är världens lyckligaste <3

Halvgammal bild på syster och mej, jag älskar dej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0