Bildbomb!

Vi lekte lite, detta var den roligaste leken på babyshowern.
Den ena skulle svinga en godis napp in i munnen på den andra ( det var en napp i varje ände på snöret. )
Mammas sätt att försöka få in nappen i Annas mun var bäst, fan som vi flabbade:P
Förstår ni nu varför jag fick lite små ångest efter att ha käkat?


Jag behövde städa idag, och det gjorde jag^^

Och rent blev det minsann!
Fick t.om upp min Bullet For My Valentine poster, min tågbiljett OCH min biljett till konserten!
Som hittat (A)
Eller något:P


Nu ska jag hänga upp det sista av tvätten (som jag har tvättat idag) sen ska jag nog faaaan hooka sängen!
Upp tidigt imorrn!

Såhär såg jag ut idag, väldigt enkel outfit men fan så skönt! (ja linnet är way to big, men det fanns ingen mindre storlek)
Vi hörs imorrn!
Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0