Vad mer begär ni?

Vad mer begär ni egentligen utav mej?
Jag försöker iaf att äta varje dag, trots att jag får en enorm ångest, en jävla massa kramper i magen, och sväller upp som en jävla ballong!
Men det är som att ni inte förstår något utav det, det är som att ni tror att jag bara säger så för att slippa äta, men så är inte fallet.

Idag är fan ingen bra dag alltså!
Känner att jag hade behövt tröstshoppa lite, men det har jag inte råd med, eftersom att jag tyvärr inte är gjort utav pengar:(

Kan ni tänka er, att idag är det exakt en vecka sen jag var i Norge?:(
Fan..
Tiden bara flyger iväg:(

Nej fy, nu blev det ett väldigt deppigt inlägg känner jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0