Vafan är det för fel på folk?!

Vissa människor är ju fan bra dumma i huvudet, jag vet att jag kan räkna upp 10 st nu på rak arm, men jag tänker inte göra det, för jag vet att personerna läser min blogg;)
Men är ni falska mot mej så kan ni ju räkna med att jag är det tillbaka också, det är ju inte mer än rätt, egentligen;)
Alltså jag är så förbannat trött, jag är så trött att jag inte ens orkar ta bort mitt smink eller gå upp och lägga mej i sängen, det är fan inte okej att vara såhär trött alltså, och klockan är inte ens 00.00..
Och jag känner att jag hade kunnat däcka just nu på tangentbordet..
Ni fattar inte^^
Fast det kan vara för att jag har varit vaken sen klockan 09.00 imorse;)

Sitter och lyssnar på Marilyn Manson, och tror att jag kanske ska bli lite piggare?
Tror att jag ska byta till Bullet for my valentine ist, måste ju vara peppad för på fredag smäller det, och då smäller det rejält!

Nej men fan då!
Nu deckar jag snart känns det som, men jag tänker fan inte somna för det!
Jag SKA vara vaken ett tag till (A)

Tehehehe^^

Smell ya later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0