What to do..?

Har precis kommit hem, har varit på bio med Mami, lillasyster och storasyster med bäbis i magen<3
Mihihi undra om bäbis gillade ljudet, det var liv på lillen iaf, sparkade och hade sej xD
Vi var på den med tåget, kommer inte ihåg vad den heter nu xD
Men den var fett nice assa!
Mhm, funderar på att gå och lägga mej, men jag fasar lite för att lägga mej ner i sängen, dels för att jag inte vet vilken sida jag ska sova på, har tryckt igenom nästan hela töjningen på det vänstra örat, och nu har jag fett ont där, kan inte heller ligga på den högra sidan, eftersom att jag har brandingen där, på halsen..
Ska bli ganska intressant att se hur detta ska gå, jag kan inte sova på rygg heller, det är liksom inte så jävla bekvämt.
Blir att jag får sova på branding sidan, kommer ju inte bli så jävla kul!
Med tanke på att kudden satt fast i morse (ja när jag vaknade, så var det morgon för mej)..
Men what to do?:P

Nu måste jag faktiskt ta och springa in på toan och kissa, typ släppa ut tio liter kiss.^^
Fifan!

Men nåja!

Hörs vi inte senare så hörs vi imorrn!
Så säger godnatt nu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0