1 år och 11 månader..

Idag är det 1 år och 11 månader sen du försvann, Danni.

Jag förstår inte hur ditt leénde kunde lura så många, det lurade även mej.
Och jag hatar mej själv för det, för att jag inte såg på dej, att det snart skulle ta
slut.

Jag hatar att skriva om det, men jag är ju bäst på att få ut mina känslor i ord.
Och det gör ont i mitt hjärta, att veta, att vi båda två mådde åt helvetes fel, men att vi aldrig sa det.
Vi visste ju att vi kunde lita på varandra.
Du är den finaste människan jag har känt, du är den bästa människan i världen, du är den underbaraste i hela universum och när jag var med dej, så var det inte du och jag, det var vi.
Vi var som ett gift par, eller som två nykära människor, men egentligen var du min bästa vän, min syster <3
Jag saknar dej så det gör ont.
Jag undrar om dom andra människorna också kan se sorgen i mina ögon, om dom kan se hur tom jag har blivit, hur tankspridd jag har blivit, hur halv jag är, att jag inte fungerar som en hel människa längre.
Jag undrar om dom märker det, på samma sätt som du hade märkt det på.
Jag undrar om dom märker att jag är mer som en robot - stel, kall och
känslolös..
För det är så jag framstår just denna dag.

Kul det ska bli att jobba idag, när jag bara kommer ha dej i mina tankar och gråten i halsen.

Jag saknar dej Daniella Rydell.
Nu måste jag försöka slå bort tanken på dej, för jag måste fixa mej så jag kan dra till jobbet.
Kommer bli jobbigt att jobba idag, eftersom att det är DEN dagen.
Dagen då du lämnade oss här i denna orättvisa värld, jag hoppas att du är på ett bättre ställe nu iaf, och att du mår bra där du är <3

Hinner inte sitta här mer!..

Vi hörs när jag kommer hem från jobbet..

Tja!
/Miss T
- Idag gör det ont i mitt hjärta.-
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0