Äckel..

Jag känner mej som en jävla luftballong.. :bigeyes:
Fet som en jävla valros, som en sjöko, som en riktigt fet människa.

Jag känner mej så jävla misslyckad, jag klarar inte detta längre.
Jag kommer rulla fram innan det är jul.

Jag kommer se ut som en jävla sjöko..
Jag måste springa, träna, laxa, spy - jag måste gå ner i vikt, jag kan inte se ut såhär.
Jag kommer inte kunna ha mina kläder snart..

Jag blir bara större och större..

Jag kommer dö, som en fet människa..

Jag är äcklig..

Tanke - FAN! SKÄRP DEJ! :bigeyes:

Tja!
/Miss T
- I'm failing -
Ursäkta den väldigt "seriösa" bilden..

Kommentarer
Postat av: Någon som bryr sig.

Först och främt vill jag säga. Jag vet hur mycket ens sinne kan jävlas med en. Man ser och känner saker som ingen annan ser eller känner till. Många som lider av anorexi och bulemi pratar inte om det. Försöker dölja det för att inte behöva diskutera det. Men Sara, du skriver väldigt öppet om hur du känner och du är otroligt medveten om din sjukdom. Går du till läkare eller har du pratat med någon psykiatriker om detta? Du har kommit så långt så du är ju medveten om vad det är som händer. Många som inte vågar ta det steget eller inte ens vet om det själv. Du måste verkligen fundera på vad du vill göra med ditt liv. Det enda som kan göra det bättre är du själv. Om du inte uppsökt läkare.. gör det nu! För din och din familjs skull!

2010-10-10 @ 13:30:01
Postat av: sa

Hej Sarah! Vet inte om du minns mig.. Hoppas du mår okej.. Blir sjukt ledsen av att läsa att du känner så om din kropp :( Du är inte tjock någon stans.. har du provat att räkna ut ditt bmi?? Det är verkligen synd att du känner så =(..Tycker att du har skitsnygg kropp! Jag har varit överviktig i en stor del av min barndom/tonår.. Vilket gav mig stora komplex över mig själv och min kropp, har fått höra många fula ord i mina dar.. inget kul, det önskar jag ingen. Det har fuckat upp min självkänsla genom livet totalt.. men idag några kilo lättare (men har hull på magen + massa fula bristningar tvärs över hela magen kvar) så har jag insett att lite fett här o var är det ingen mer än du själv som bryr sig om.. och dom som nu skulle bry sig är ju bara töntar, för man tycker inte mindre om en person pga utseendet.. Det känns ju ganska ytligt faktiskt..(det är så jag resonerar om mig själv nu iaf). Det är insidan och hur man mår som räknas ju, men det tror jag du vet! Hoppas du inte tar illa upp att jag skrev, för vem är jag att säga till dig vad du ska tycka osv.. vill bara väl och att ingen ska må som du beskriver! Är säker på att du är en jättego person som förtjänar att må bäst! =) (förlåt för boken till kommentar) Ta hand om dig! kram

2010-10-13 @ 10:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0