Alltså.. NEJ!!

Nu får det FAN vara nog.
Jag klarar inte detta mera, jag måste verkligen ha cigg, jag måste..
Jag kommer snart att explodera, och jag är uppe i ett jävla humör som det inte ens finns ord för!

Man kan säga att jag är så jävla skitförbannad, men det räcker egentligen inte.
Jag är mer än skitförbannad.
:mad:
Jag flippar för ALLT!
Känns som att jag är gravid, och att mina humörsvängningar (stavning?) redan har satt igång.. - You get my point?
Ja, ni gravida vet kanske vad jag pratar om?:P

Men nåja..
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag smörja in mej med brun utan sol :)

Hörs lite senare!

Tja!
/Miss T
- Jag är mer än riktigt jävla skitförbannad! -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0