Alltså..

..SHIT!
Det var längesen jag var såhär jävla trött, har liksom inte sovit så jävla bra heller, så kommer mamma in och väcker mej 08.30, och min första tanke var; "vafan gör hon uppe såhär tidigt en lördag?!" men sen kom jag på att jag bad henne väcka mej när hon vaknade om det var innan 10.00, och det gjorde hon, tror hon skulle kissa eller kanske gå ut med hunden?..
God morgon förresten!
Ah i vilket fall..
Så sitter jag här, och dricker en jävla Wild Dragon - som innehåller 48.9 kalorier, jävla äckel!..
Fan nu får jag skärpa mej!
Springer snart in i en vägg så kanske mina hjärnceller hamnar på rätt ställe igen..?
Nu fick jag kramp i magen också!
UNDERBART!..
Dagen börjar iaf.. bra?

Nej..
Men om man skulle ta och hoppa in i duschen nu så man kanske vaknar till lite.. - Ser förfan knappt vad jag skriver, så jävla trött jag är!

Vi hörs lite senare!

Tja!
/Miss T
- Here we go again! -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0