Ana, är jag en dålig människa?..

Är jag en dålig människa om jag ber dej flytta in i någon annan?
Är jag en dålig människa om jag inte lyssnar på dej?
Är jag en dålig människa om jag stoppar i mej en massa kalorier?
Är jag en dålig människa om jag tar dina "nej" som ett "ja"?
Är jag en dålig människa om jag tar dina "fyfan va du är äcklig", "jävla fetto", "du är motbjudande", "du är misslyckad", "lyssna på mej" som att du har förmycket fritid och bara vill se hur mycket du kan bryta ner en människa på en dag?
Är jag en dålig människa, om jag ber dej dra åt helvete och aldrig mera komma tillbaka?

Svaret på mina dumma och värdelösa fetto frågor är såklart ja, ett ganska tydligt ja.

På ett sätt hatar jag henne, men samtidigt så älskar jag henne..
Hon har fått mej att inse, vilka som är mina riktiga vänner, och vilka som är mina falska vänner, för dom riktiga har stannat kvar medans dom falska har försvunnit sakta men säkert, en efter en.
Det är inget jag lipar över, jag är bara tacksam över att dom inte finns mer i mitt liv, om man säger så.

Jag är glad att jag har min underbara hos mej, för utan bästis så hade jag verkligen gått under, jag hade inte fungerat som en person.
Jag vet bara hur det var när vi var ovänner i några timmar, mitt liv rasade ihop.
Jag kunde förfan inte ens äta.. (Och det försöker jag göra dagligen, fast jag vet hur det slutar varje gång - Inne på toan, men fingrarna nere i halsen)
Haha, det var som att bli dumpad fast 100 gånger värre, det är endå min bästis vi pratar om..
Jag är en mes, jag vet :P

Men nej, över till det jag snackade om innan. :P
Eller, nej det har jag ju redan tagit, jag är rätt sinnesförvirrad idag:P

Måste springa ner till min tatuerare snarast, för jag måste kirra en ny tid till att fylla i min tatuering jag har på benet;D
Tanke; Då måste jag gå ner i vikt innan jag slänger upp mitt äckliga fetto ben där..

Nej, men nu ska jag fan duscha, sen ska jag hälsa på min underbara en liten stund:)
MHM.

Tja!
/Miss T
- Vem kan stoppa mej när jag bara rullar fram.. -

Kommentarer
Postat av: Amanda Rieem

vad roligt att du är med! lycka till!

2010-10-13 @ 18:26:16
URL: http://rieem.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0