ÄNTLIGEN!

Nu är jag äntligen hemma, och jag är så trött i röven:P
Har suttit på världens mest ner suttna stol ever i sex timmar. =/
Så nu är man lagom öm i röven:P

Första dagen på jobbet gick bra!
Jag var bäst, som vanligt (enligt mej själv;P)

Fick lite underhållning den sista timmen på jobbet<3
Helt great!

Ska snart sova faktiskt!
Det trodde ni inte om mej va? ;)
Men det är sant!

Lagom seg i hela kroppen är man.
Sen ska man upp i tid imorrn med och jobba, ska jobba hela veckan.
Underbart sen när lönen för 2 veckor kommer ;)
Jobba så mycket som möjligt är nice, när det är på så kort tid liksom ;)

Jobbar rätt softa tider nu med.
I looooove it <3
Mhm mm ;)

Men nej, nu ska jag kolla på min babe som är med på tv (Angelina Jolie)

Vi kanske hörs lite senare, om jag inte har somnat:P

Tja!
/Miss T
- Jag ska måla hela världen lilla mamma -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0