Can we pretend that airplanes...

... In the night sky
Are like shooting stars
I could really use a wish right now..
När klockan ringde (09.30) så blev jag bländad av solen, på riktigt!
Sen när Cicci ringde för att kolla om jag var vaken, även då blev jag bländad av solen.
När jag senare går upp (kl;11.00):P, så var det en liten bit av solen kvar på Laholmsvägen, och när jag senare kollade mot Hemmakväll, så regnade det.
Och nu, när jag kollar ut genom köksfönstret (stavning?) så snöar det.. (Men det försvinner lika fort igen.)
Jag tror att vi aldrig kommer få någon vinter :(

Nej men nu måste jag faktiskt äta upp min macka, för sen ska jag duscha och fixa mej sen, för ska jag och Ciccihemligt uppdrag xD (Vi ska dansa snö dansen) :P

Vi hörs lite senare, typ efter jobbet, om jag inte hinner komma hem och uppdatera er;)

Tja!
/Miss T
- I could really use a wish right now -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0