Du måste skoja med mej?!

Helt ärligt nu alltså..
JAG KAN FAN INTE HA GÅTT OCH BLIVIT SJUK?!

Vaknade iaf nyss, av att jag flög upp ur sängen, och i samma veva så kände jag hur munnen fylldes med saliv..
Mycket saliv i min mun=spy känsla.
Mycket riktigt, satt över toan och bara spydde och spydde..
Riktigt äckligt var det iaf.
Känner mej visserligen liiiiite bättre, men jag har sån otrolig kramp i min mage så jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Har säkert skaffat mej någon jävla sjukdom nu, som innebär att jag absolut inte kan göra något annat än att ligga i sängen..
KUL!
 
Tanke; - Jag kommer ju visserligen inte gå upp i vikt ;P

Nej, nu måste jag springa in och få upp det sista (känner det är påväg just nu:P), sen ska jag fan sova!
Om jag kan ;)

Men ah..
Jag hoppas ni sover gott iaf!:)

Tja!
/Miss T
- My body, my choice, my rules -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0