!!!!!!!!!!

JAG BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD PÅ ER ÄCKLIGA MÄNNISKOR!
FALSKA JÄVLA FITTOR SOM HITTAR PÅ EN MASSA SKIT FÖR ATT FÖRSTÖRA FÖR ANDRA!
JAG TRODDE JAG HADE BLIVIT AV MED ER, MEN TYDLIGEN SÅ KOMMER DET BARA FLER OCH FLER HELA TIDEN!

Jag orkar egentligen inte lägga ner energi på er, så nu klipper jag bandet helt med er..
Wow, vilka underbara vänner jag har, som verkligen ställer upp för mej och samtidigt snackar skit om mej och säger att jag har sagt det ena och det andra, när jag egentligen inte har snackat med ER (ni som hittar på skiten!) på flera månader!
Och hur dum i huvudet får man lov att bli, när man bara tror på den ena och inte ens vill ta det med den andra..
Men bara där, visar ni ju att ni inte bryr er om vad det egentligen är frågan om..

Jag klipper fan snart bandet med alla, tar mina grejer och sticker härifrån!

Tja!
/Miss T
- There's two sides of every story! -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0