:(

Hade råkat somna i soffan, och vaknade nästan precis av att jag hade sån fruktansvärd kramp i magen, kände på den och den var helt uppblåst (jag skojar inte, den såg ut som en luftballong), tänkte inte så mycket mer på det, utan skulle upp och lägga mej i min säng.
Men så blev inte fallet.
Min huvudvärk kom tillbaka, jag var tungen att vända och ta en huvudvärkstablett, men när jag stod där med tabletten i handen, så kände jag att det var dags.
Sprang nästan i på toan, hann få upp sitsen och lutade mej fram, sen kom det som ett jävla vattenfall..
Jag har nog aldrig i hela mitt liv sett så mycket spya komma upp på så kort tid, det var riktigt äckligt.


Men nu ska jag nog testa att sova igen och hoppas att jag inte behöver spy mera!

Vi hörs imorrn.

Tja!
/Miss T
- Sleep tight-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0