fanfanfanhelvetehelvetehelvete!

Dagen började med att lillasyster väckte mej vid 09.05, jag följde med henne till tandläkaren, sen gick vi och köpte frallor och skulle äta frulle hos Cicci..
Efter att jag hade ätit så fick jag sån brutal ångest, sen gick jag in till stan för jag skulle på tråkigt möte.
Sen gick jag tillbaka till Cicci, sen ringde Sessan mej och sa att hon hade slutat skolan, så jag drog in till stan igen och mötte upp Sessan och Anna..
Sen när Sessan och Anna hade gått hem/åkt hem så gick jag och hämtade Cicci, sen lattjade vi runt i stan, sen mötte vi mami.
Sen..
Efter ett tag, så drog vi hem, sen åkte vi till Maxi, och jag köpte hårfärg..
Väl inne på Maxi hade jag beslutsångest men Åsi, Andreas och Becca sa att jag skulle ha mörkbrunt hår..
Efter många om och men, beslutade jag mej för att ta den färgen.

MEN NU!
EFTER ATT JAG HAR FÄRGAT HÅRET..
Så är det svart/rött/lila..
Ganska ball färg egentligen, men jag var ju pepp på att bli brunett igen..:(

Nu ska jag kolla på Cougar Town xD
Jag ville bara dela med mej utav hur det gick med håret:P

Hörs!

Tja!
/Miss T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0