Förlåt mej!

Förlåt mej för att jag har så.. glesa uppdateringar nu förtiden.
Men det blir så mycket, det är så mycket jag måste göra hela tiden, så jag hinner liksom inte blogga på samma sätt som jag gjorde innan.
Det blir annat nu när jag har ett jobb, ni vet.

Börjar klockan 17.00 måndagar till torsdagar visserligen, så jag hinner ju slänga in ett snabbt inlägg innan jag drar till jobbet.
Men det är jobbigt, att gå upp klockan 10.00 när man kan sova till 14.00:P - You hear me?!;)

Och det är inte så kul när alla mina inlägg inhåller jobb heller..
För vem vill egentligen läsa om det varje dag?:P

Men nu ska jag kolla klart på tv sen ska jag sova.

Godnatt <3

Tja!
/Miss T
- :love: -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0