Haha du är bra dum i huvudet:P

Haha vissa människor säger jag bara:P (Du är bra dum i huvudet, din äckliga ugihctmgh!!)

Iaf, en viss person (Kevin) ringde mej natten tills idag, stupfull:P, jag har egentligen ingen aning om vad vi snackade om, men fan va jag flabbade åt honom och hans dumma jävla komentarer.
Vilken normal människa skrattar när man kollar på skräckfilm egentligen?:P
Haha^^

När jag skulle till jobbet (som jag nästan kom försent till) så hittade en gammal tant (tro mej, hon var gammal) mej i busshållsplatsen, hon kände min mamma (wtf) och min morfar, och hela min släkt, typ.. :P
As ball tant, dock lite jobbig för jag blev inte av med henne, inte ens när jag var inne i stan:P
Men ah..
Sen kom jag till jobbet, och när jag hade varit där i två timmar så fick jag sån äcklig jävla kramp i magen och så blev det ett besök på toan med, för att jag var tvungen att spy igen.. kul.. NOT!

Men ah..
Hoppas jag blir bättre iaf:)
Får bara krampanfall hela tiden, men sen släpper dom.. - Tror jag måste besöka farbror doktorn snart kanske?

Men nej..
Nu hinner jag inte skriva mer!

Tja!
/Miss T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0