Hemma igen :)

Jag var ute och gick i nästan två timmar innan, sen vart jag tvungen att ringa mamma, och fråga om hon kunde hämta mej, just för att jag hade nog fått lågt blodsocker, var helt svag i hela kroppen och kunde knappt gå:P
Så mamma kom som en superhjälte<3
Mihihi^^,

Men iaf.
Sen åkte vi till Maxi, och gissa vem jag såg;)
Som INTE HEJADE!
Jävla stil:P
Men iaf, efter några om och men, så gick jag ut, och bjöd på en cigg, och lilla wannabe turken (Magnus) stod och mobbade mej för jag ville ha en kamel, ah men iaf.
Sen mobbade jag honom för att han nästan blev pruttknullad i turkland;)
Ah..
Sen kom mamma, och sen åkte vi hem.

Nu sitter jag här, och ser dum ut;D

Men ah..
Nae..

Jag vet inte..

Ska snart käka hade jag tänkt, min mage skriker efter mat och jag måste mata den lite då ju^^

Men jag tycker att vi hörs lite senare faktiskt..

Tja!
/Miss T
- Kamel kamel kamel -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0