Hey!

Klaga fan inte, på att ni får många sms när ni får typ 2 st på en hel dag..
Klaga kan ni börja göra när ni får ungefär 600 sms inom loppet av 2 minuter..!
En viss person tycker det är väldigt kul att sms spamma mej såhär mitt i natten..:P

Ja..
Min natt kommer iaf bestå av att jag kommer sitta uppe och radera en massa sms :O
Och tro mej, hela inkorgen är full, så när jag har tagit bort 50 st, så kommer det 50 till..
Så kommer min natt se ut..

Jag hoppas iaf att ni kan sova gott:)

För det ska jag göra, när jag har tagit bort alla smsen ;)

Mhm..

Tja!
/Miss T
- Min apa är finast :D -
I-rock ställde frivilligt upp på att bli min apa, hur snällt är inte det?
Nu behöver jag bara en kamel:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0