Idag är det fredag?

Det tror jag iaf att det är, annars är det lite pinsamt att komma 2 timmar tidigare till jobbet:P
Men lika bra att ta det säkra före det osäkra, inte sant (A)
Slutar iaf tidigt idag, så himla skönt <3
Mihihi^^,
Fast..
Det kommer gå lika segt som alltid den sista timmen..
Lite jobbigt, men det får man ta :)

Men nu, över till annat.
Om det är fredag idag, så betyder det att lillasyster kommer hem:D

Jag hade tänkt springa inom studion nu innan jag ska ta bussen, men när jag kollar på klockan så ser jag att jag inte kommer hinna det, och jag som behöver två nya töjningar..
Aja, får ta det en annan dag, när jag kan och har tid xD

Men nu hinner jag inte skriva mer.
Hörs vid 19.30 :)

Tja!
/Miss T
- Tears don't fall, they crash around me -
Jag vet inte vad det är med denna låten..
Men jag blir ALLTID så lugn utav den och orkar med en hel dag på jobbet utan problem <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0