Inte alls peppad..

Känner mej inte alls peppad för att jobba idag.
Så kallt och tråkigt väder ute, och det kommer säkerligen vara sviiiiin varmt inne på jobbet..
Jag är fortfarande lika trött som jag var innan, även om jag är inne på  min andra Wild Dragon - som kommer kicka in ikväll.
Så jag fattar egentligen inte varför jag dricker dom:P

Men iaf.
Jobbar ju bara till 17.00 idag, men jag känner mej inte alls på hugget, jag skulle hellre kunna sova fram till 17.00..

Men nej, nu hinner jag inte skriva mer, måste springa ut till bussen..

Vi hörs när jag kommer hem!

Tja!
/Miss T
- Sova? - Ja tack! -

Kommentarer
Postat av: Pitebruden

kul att du vill vara med =)



Kram

2010-10-23 @ 13:26:30
URL: http://pitebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0