Isch!

Pratade med en äldre kvinna idag på jobbet, hon lät så ledsen när hon sa att hon skulle åka iväg på en resa och vara borta jätte länge, jag kände hur hela jag fylldes med sorg och samtidigt hat, jag blev förbannad, för att jag fick intrycket av att hon skulle vara feg och lämna alla som faktiskt älskar henne.
Jag fylldes av sorg, för att jag vet hur jobbigt det är att förlora någon som står en nära.
Det gjorde ont i mej när hon sa sådär, det gjorde så frukansvärt ont i mitt hjärta!

När vi hade lagt på, var jag tvungen att hålla mej ifrån att börja gråta, jag sitter här nu, och känner hur tårarna sakta men säkert värmer mina kinder.
Jag hoppas att hon bara skulle åka utomlands en vecka och att hon sen kommer hem.

Tja!
/Miss T
- Det gjorde ont -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0