Jag är så jävla skitförbannad!

Jag håller på att få spader här hemma eller något.
I'm going craaaaaaaaaazy!
Jag vet inte vart jag ska ta vägen, jag har inga cigg, och känner verkligen hur blodet kokar inne i kroppen..
Jag är sugen på något, jag är sugen på att få nikotin..
Jag har inte rökt på jag vet inte hur många timmar (snart 5)..
Jag kommer flippa sönder snart.
Jag måste ha cigg, men jag ska ju sluta röka och börja träna som en gris ist.
Jag är sur.

Lillasyster och jag var ute med hundarna, jag höll min systers hund, och det är seriöst ett allvarligt fel på den hunden.
Den är ju fan helt jävla cp!
Springer hejvilt, även om man säger till honom, man undrar om hon inte har någon pli på hunden, egentligen.
Don't get me wrong, det är en jätte söt hund, det är bara jag som är så jävla skitförbannad.

På precis allt.

Jag orkar inte, jag behöver röka, men jag ska inte.
Därför jag inte har köpt några cigg.

Jag ger upp snart.
Jag kommer dö, rökare dör i förtid.. - Ja om dom slutar röka.
Det är riktigt jobbigt nu..

Jag kommer bli tjockis.. 

Jag kan inte sluta röka, för då kommer jag inte ha en "utväg" när jag är ledsen eller har ångest.
Kommer..
Inte..
Klara..
Detta..

JAG KOMMER DÖ!

Har fortfarande inte städat på mitt rum..:P
Kanske skulle göra det? - För då har jag något annat att tänka på ju..
Hmm..

Nej.
Nu tv..

Hörs!

Tja!
/Miss T
- Jag kommer dö! -

Kommentarer
Postat av: cissi

jag har visst pli på min hund

2010-10-02 @ 17:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0