Jag har inte lärt mej klockan.

Haha, jag skulle ju uppdatera er idag vid 19.30, men nu är det såhär va..
Att jag var inte hemma då, jag kom precis hem faktiskt:) (I skrivandets stund är klockan 20.00)

Så nu sitter jag här, och är lite smått orolig över en person (vars namn jag inte tänker uppge), jag sitter här, och undrar hur du har det, även om vi smsade lite innan.


Men nu ska jag bege mej in på Hemmakväll med min lillasyster, för hon ska hyra en film :)

Nu har jag kommit in från Hemmakväll igen, min underbara jobbade:)
Mihi:D

Men nu ska jag parkera mitt feta arsle (bokstavligt talat) i soffan..

Hörs lite senare!

Tja!
/Miss T
- Du är underbar -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0