Jag måste vara bra dum i huvudet:P

För jag fattar fan inte vad någon snackar om längre.. :P
Helt jävla off är jag idag, jag fattar ingenting..
Det är ganska jobbigt, inte för mej (eller jo) utan för dom jag snackar med, eftersom att dom måste säga samma saker till mej minst 4 gånger fast i olika sammanhang typ.:P 
Stackars mina kompisar :(

Haha, det går inte så bra med att sluta röka..
Det är andra gången jag försöker nu, och det är ungefär som innan, Kim tycker att det är väldigt kul att jävlas med mej tydligen..
Jag förstår dock inte varför..? :O

Anyhow..

Säger godnatt nu för jag kommer inte orka skriva något mer ikväll..

Men ah..

Hörs!

Tja!
/Miss T
-  Du äcklar mej! -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0