Jag säger som Åsi "Är det bara 24 timmar på ett dygn?"

Jag älskar att vara ledig, jag hade nästan glömt hur det kändes:P
Men tiden räcker fan inte till, jag hinner inte göra allt det jag ska göra..
Hela dagen (bara idag) har gått åt till att tvätta, har precis kommit hem från Eurostop med lillasyster, och nu när jag kollar på klockan, så är hon förfan snart 18.00..
Det var tänkt att jag skulle springa inom studion idag, och köpa nya töjisar, men jag vet inte om Flubber är där nu eller om han har gått hem för dagen, så liksom..
Jag får nog ta det imorrn, men imorrn ska jag in till stan med lillasyster och storasyster, sen ska jag träffa Sessan och sen vet jag inte vad klockan är så jag kanske inte hinner springa inom imorrn heller.
Och jag behöver verkligen nya töjisar, för mina hål har blivit större och mina nuvarande töjisar åker ut :P
INTE OKEJ:P

Sen ska jag färga mitt hår med, men i vilken färg tänker jag inte säga, utan det får ni ser när jag är klar med det;)
Måste färga mitt löshår med..
Fan assa..
I torsdags? kom det in lite pengar på kontot..
Idag och imorrn försvinner alla pengar igen :(

Nej..
Men nu ska jag försöka äta lite mat.

Hörs senare!

Tja!
/Miss T
- All I need is you.. -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0