Jag saknar dej.

Dagen på jobbet var relativt lugn och i slutet så gick tiden verkligen jätte segt.
Tyckte att klockan inte rörde på sej när hon var kvart i, den liksom..
Stod stilla och det var en evighet kvar tills vi slutade.
Det var den längsta kvarten i hela mitt liv!!

Sen hade jag dej i mina tankar hela tiden, jag satt verkligen och försökte att inte tänka på dej, men det var en teknisk omöjlighet.
Jag saknar dej så fruktansvärt mycket Danni, det går inte att beskriva hur mycket jag saknar dej.

Annars har dagen i sej varit relativt okej :)

Nu ska jag jäsa i soffan och kolla på film :)

Vi hörs lite senare!

Tja!
/Miss T
- Jag är den snyggaste människan jag känner -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0