Just do it..

Snälla någon!
Bara döda mej, jag har sån förbannad jävla huvudvärk, jag avlider seriöst snart!
Jag har ont i huvudet, jag mår illa, ena sekunden är jag jätte varm sen fryser jag som en idiot, sen sväller min mage upp och jag få känslan att jag måste spy.
Jag har hållt mej borta från toan hela dagen (förutom när jag ska kissa) enbart för att jag orkar inte huka mej och låta det komma. 
 
Tiden på jobbet gick jätte segt idag, jag har verkligen kunnat räkna sekunderna så sakta har tiden gått..
Kändes som att jag hade rast i 100 år (när det egentligen bara var 20 min) och kändes som att jag hade jobbat i 24 timmar (när det egentligen bara var en kvart som jag hade jobbat då) slutade ju 19.00 idag, vilket innebär att det bara var ett pass på 4 timmar, men ändå, jag menar, när man (eller jag) mår skit, så går verkligen tiden jätte sakta. :(

Tänkte gå upp och lägga mej innan för jag trodde klockan var jätte mycket, men när jag kollade på klockan, så var hon bara 21.00 så jag orkade inte sova då:P
Borde gå och lägga mej nu egentligen, men mår så jävla illa och har parkerat mitt feta arsle i soffan och sitter så jävla bekvämt här.
Men för att bli frisk eller iaf bättre, så borde jag sova, mycket och länge.

Ska svälla lite till först sen ska jag fan hooka sängen!
Så jag orkar leva imorrn.

Vi hörs imorrn!

Tja!
/Miss T
- Kass uppdatering idag, jag vet -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0