Lösning!!:D

Förlåt mej om det har luktat bränt, men jag tänkte innan..:P

Godmorgon förresten!

Jag har kommit på hur jag ska göra idag!
Eftersom att jag ska in till stan (mår lite bättre) så ska jag inte ta en kaffe, ist håller jag mej till vatten, har nämligen druckit så sjukt mycket vatten idag (under natten), så ja..
Det existerar fan inte!
Men det har även gjort att jag mår lite bättre, men jag har sprungit mellan toan och sängen (Don't get me wrong.. Jag sover faktiskt i mitt rum, i min säng!) hela tiden (blev så väldigt kissignödig xD) Mohaha^^,

Men om jag mår bättre av vatten (konstigt nog) så ska jag nog enbart hålla mej till det idag, vågar inte äta något, för jag vet inte om det kommer stanna i magen eller om det kommer komma upp..

Men nej, nu hinner jag verkligen inte sitta här mer, måste göra så mycket grejer, klä på mej, borsta tänderna, sminka mej, fixa håret (eller så åker jag in med min morgonfrill, den är så snygg så man kan dö.. Eller inte:P)

Nej..
Skriver nog ett snabbt inlägg innan jag drar, annars mobilbloggar jag när jag är inne i stan, om jag kommer ihåg det. (A)
Beror på hur trevligt jag har, och jag vet att jag kommer ha trevligt ;)
Men jag ska försöka hinna!

Hörs snart:)

Tja!
/Miss T
- Baby, I'm sorry.. I was blind! -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0