Men jaha?!:P

Okej..
Jag visste fan inte att hundar kunde snarka:P
Men det kan dom, iaf Magnus hund, den är typ expert på det, jag tyckte att den påminde om min mamma när den snarkade, och när jag sa det, så kollade Magnus ganska konstigt på mej, och bara "okej?!" :P
Mihihi^^
Men ah, iaf..
Ett tips, om ni ska kolla på film, ha då en kudde bakom ryggen om ni lutar er mot något hårt, för har man inte det, så får man ganska ont i ryggen sen:P
Bara så ni vet det :)
Tihihi.

Jag har tre val, men jag vet inte vad jag ska välja, för jag vill ha alla tre sakerna, för alla är lika bra, men jag vet inte hur jag ska välja eller hur jag ska göra.
Det är jobbigt, det är det enda negativa i mitt liv just nu.
Annars flyter allt på som det ska, och det går bra nu.
Men sen kommer dom tre jävla valen och ja. :(
Jobbigt:P

Men iaf, nu ska jag hooka sängen för jag ska fan snart gå upp O.o

Inte riktigt okej alltså:P

Hörs imorrn!
G'night~

Tja!
/Miss T
- Jag hatar att välja såhär, tänk om jag väljer fel? -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0