Min underbara och jag..

...ska på ett hemligt uppdrag sen :P (och göra en hemlig grej på vårat hemliga uppdrag;P) 
Det är så hemligt att ingen vet om det (a), för er som är lite trögfattade och jävligt sega så är faktiskt Åsi min underbara<3 :love:
För hon är underbar :)
Mihihihi^^

Och det är gulligt, att jag vet en sak om en viss person, men att personen i fråga inte vet att jag vet  ;)
Fattar ni?:P

Men nej, nu ska jag typ sätta mej i andra soffan innan jag dör här, hunden ligger och fiser, jag kommer gasas ihjäl, då vet jag iaf hur judarna hade det när idioten till Hitler levde..
Om man skulle vara en likadan idiot och bygga gaskammare med, och gasa ihjäl vissa människor?
Hmm..
Tanken har slagit mej vissa gånger
^^:P

Men nej, vi hörs lite senare!

Tja!
/Miss T
- Ska man göra en Hitler kanske? -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0