Nattblogg såhär på morgonkvisten ;)

Men alltså åh!

Jag kan fan inte sova alltså, och jag ska gå upp klockan elva..
:bigeyes:
Alltså, jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu heller, sprang ner till mamma innan, snackade lite med henne, sa att jag inte var trött, hon sa jag skulle läsa en bok..:P
Jag öppnade boken, men stängde den lika snabbt igen ;)
Jag HATAR verkligen att läsa, det är inte jag ;P

Så när jag hade slängt boken på golvet, så tänkte jag vara lite trevlig, och uppdatera er med ett väldigt ointressant inlägg såhär mitt på morgonkvisten :P 

Jag funderar faktiskt allvarligt på att möblera om lite i mitt rum just nu..
Flytta sängen och lite så, men jag vet inte:P
Kommer inte orka, kommer isf. börja, sen kommer jag sluta, när det ser ännu värre ut.

Jag kan ju alltid städa med, men när jag kollar på golvet, så riktigt kryper det i kroppen och jag får en väldigt obehaglig känsla i hela kroppen.. - Så jag tror jag skiter i det med:P
Städade faktiskt lite innan, nu är det bara kläderna som ska ner i tvättkorgen sen är det typ rent^^
Men naeh, det är jobbigt som faen:P
Så skiter i det, just nu iaf:P
Hih^^,

Jag är verkligen värdelös på att komma på något som kommer få mej trött!
Det suger verkligen ganska så hårt, och jag är ganska så röksugen, ah men jag orkar inte gå ner igen för att röka, och jag fryser bara av tanken på att sätta mej på trappan och röka..:O
Jag kommer ju se ut som en snögubbe, om jag inte kommer dö utav kyla xD HAHA!
Det hade varit något xD

Nej, men jag får la göra ett nytt försök med att sova..:(

Men ah..
Vi hörs om sisådär 4 timmar? =)

Tja!
/Miss T
- You are amazing just the way you are!..:D -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0