Niko - påväg till stjärnorna!

När jag kom hem från jobbet så satt lillasyster och kollade på Avatar - the last airbender.
Sen när hon hade kollat på den så satte jag igång en barnfilm (A)
Niko - påväg till stjärnorna, fick det bli:)
hihi, det var därför jag inte uppdaterade er när jag kom hem ;)

OCH vet ni vad? :(
Jag spydde på jobbet innan, kände hur hela munnen fylldes med spya efter att jag hade fått en uppstötning (heter det så?), så jag vet inte om jag ska dra till jobbet imorrn eller om jag ska vara hemma?
Hmm.
Det återstår att se imorrn, hur jag mår osv.
Dessutom!
Fixade nya tider idag, ska jobba från onsdag till lördag nästa vecka:)
Lördagarna är tydligen ganska lugna och så:)

Sen måste jag tacka min favorit dj för underhållandet jag fick idag, fick mej ett par riktiga skratt, och kunde inte låta bli att lite då:P
Så tack för det:D

Men ligger här i soffan och känner hur jag jäser, samtidigt som jag inte alls mår bra, känner att jag behöver spy, men eftersom att jag har slutat köra ner fingrarna i halsen nu, så ska jag låta det komma när det vill komma.
Jag är inte heller ett dugg hungrig, tanken på mat får mej att vilja..
Jag mår så jävla illa..
Det är synd om mej (A)

Nej men nu ska jag ligga och tycka synd om mej själv!

Vi hörs lite senare ;)

Tja!
/Miss T
- Niko är dullig - 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0