Now I know we said things, did things, that we didn't mean..

Jag blir lite smått irriterad men samtidigt blir jag ganska glad:P
Första mötet som var nu vid 13.15 blev inställt..
Toppen, verkligen underbart tänkte jag när han ringde och sa det..
JAG KUNDE FÖRFAN HA SOVIT FRAM TILL TOLV DÅ!
MEN NEEEEEEEEEEJDÅ!
Jag trodde jag skulle in till stan nu, med bussen som går kvart i ett..
Men så blev det ju inte.

Och en annan jobbig grej är att jag har fått denna låten på huvudet, den vill verkligen inte försvinna:(
Jag har faktiskt haft den på huvudet enda sen igår!!
Ja, ni kan ju gissa vad jag nynnade på när jag vaknade :P

Men nehenej..:P
Nu ska jag faktiskt ta och gå ut med min lilla vovve, sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra fram till 15.30..
Det märker vi^^

Vi hörs lite senare!

Tja!
/Miss T
- It's not me, it's you.. -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0