NU går det riktigt bra!:D

Och nästa månad (efter löning) kanske jag sticker till Norge? ;)
Men bara kanske, måste snacka med min apa om det:P
Mohahaha!

Men ah, börjar jobba på söndag!!
Underbart, sen jobb hela nästa vecka, skönt att det är så sköna tider med, så man slipper känna sån enorm press på sej själv osv.:P
Men ah..

Mötet gick bra, det gick helt underbart bra, jag var bäst (A), fast jag är ju visserligen alltid bäst, så det är inget snack om saken xD

Ska även försöka att blogga så mycket jag kan nu, även om det kommer bli tajt för jag kommer vara hemma vid 21.30 varje kväll^^
Men hey hey, jag klagar inte:D

Men ah..!

Smell ya'll later!

Tja!
/Miss T
- Norge nästa? -
Träffa min apa nästa månad kanske?:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0