Nu ska jag klaga lite!:D

Min "o" tanget fungerar inte, man får typ slå ihjäl datorn för att den ska tryckas ner och ja..
Min dator dör hela jävla tiden (ska bli kul sen när jag får lön för då ska jag inhandla en ny, tror jag)
Jag fick dörren i ryggen när jag satt ute och rökte, så nu väntar jag bara på att ett fett blåmärke ska odlas fram.
Jag mår illa, jag känner mej yr och helt spyfärdig.
Jag kommer inte kunna sluta röka ännu, men jag ska ändå försöka.
Jag måste varna alla i min umgängeskrets om att jag kommer få en sneflipp för minsta lilla när jag har slutat röka.
Jag har bara 4 cigg kvar, sen är det tänkt att jag ska sluta. 

Känns som att denna dagen kommer sluta i katastrof!
Mhm, skit kul, verkligen.

Min sista lediga dag, nu då.
Börjar jobba imorrn.
15.00 - 21.00..
Kommer gå kanon, kommer bara vara så förbannat jävla trött imorrn när jag kommer hem, jag vet det, för det är så jag fungerar.
Men iaf.
Det kommer gå bra!..
Jag hoppas att jag vet rätt om den saken iaf!

Kanske inte ska dra till Norge nästa månad, eller jag vet att det inte kommer bli så, för när jag fått min lön, så ska jag kirra två nya skor, som jag har dreglat över länge (kanske tre par t.om), måste köpa nya kläder (eftersom att mina är way to oversize just nu) och nytt smink!
Kanske ska vänta med ny dator till nästa lön ist?
När jag har jobbat mer?
För nu kommer jag bara jobba 2 veckor och det kommer inte bli så mycket pengar iofs.
Men nåja, ska jobba varje dag i hela nästa månad!
Även helgerna!
Inte alla helgerna, med tanke på att jag måste ha lite fritid, men så många helger som möjligt blir det iaf!
Underbart:)

Jag känner mej som ett fetto, jag har druckit en kopp varm choklad idag, mamma står och lagar mat just nu, jag måste ju äta, så hon inte blir ledsen eller så!
Kul.
Jag är ett fetto!
Jag vill sova, för jag är trött, men det är bättre om jag går och lägger mej relativt tidigt idag med tanke på att jag ska gå upp tidigt imorrn innan jobbet, så jag hinner göra det jag ska göra!.

Jag behöver en ny vinterjacka, men det får jag också inskaffa när jag har fått min lön (nästa månad)..
Jag är förbannad på en viss person, eller inte förbannad men jag känner mej så jävla irriterad att jag skulle kunna döda människan just för tillfället. 

Tanke; - Jag kommer få en sneflipp på personen en dag, och jag kommer antagligen slå ihjäl personen, om personen inte försvinner själv!

Men nog om det. 
Livet går bra nu!:)
Det är jag tacksam över iaf!

Så ah..  

Men vi hörs lite senare..
Tror jag^^,
Mihi..:P

Tja!
/Miss T
- Snälla, låt mej va!! -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0