Nu sticker jag snart!

Nu sticker jag snart in till stan för att gå på mitt första möte med nya jobbet:)
Tihi^^,

Har precis suttit och tryckt (bokstavligt talat) i mej nudlar, emot min och Anas vilja, men jag kände att utan mat i magen kommer jag stupa och kanske ligga helt avsvimmadnya jobbet..
Och det vill jag inte..
Men ah, så det har jag gjort, tiden har gått otroligt fort idag faktiskt, jag blir lite förvånad..
För trodde att jag skulle sitta i ett hörn och ruttna, men nehe det gjorde jag inte:P
Fick faktiskt en massa gjort under tiden som jag väntade på att jag skulle få dra in..:P
Sådetså.

Snart är mina cigg slut, jag känner att jag börjar få lite smått panik faktiskt, för som ni vet så ska jag ju sluta (efter detta paketet)..
Vet inte riktigt om det är bra eller inte:P
Bra hoppas jag^^

Men nåja..
Nu hinner jag inte skriva mer, har en miljon saker jag ska hinna med innan jag ska ta bussen in till stan..^^

Vi hörs senare, när jag kommer hem :)

Tja!
/Miss T
- There's always a place in me that you can call home -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0