Ojda^^

Jag och Åsi ska sluta röka!!
Vi är innevårat sista paket right now, ska blir kul att se vem som klarar sej längst ;)
Jag hoppas att ni håller på mej, alltså att jag kommer klara mej längst:)
Ingen annan i våran familjer röker heller, så ingen utav oss har det hindret, dock röker ALLA i min umgängeskrets, eller fler än majoriteten iaf:P
Det är jobbigt dock, men jag SKA klara det faktiskt :)
Mhm:P

Såhär såg jag ut idag;
Ni gillar suddiga bilder lika mycket som jag gör ellerhur:P

Nu ska jag kolla på Bonde söker fru, mobbas inte!!!:P
Men det är det mamma kollar på så jag ska med kolla på det, det är ganska kul att kolla på faktiskt, för dom är så fula!!
HAHAHA, stackars människor egentligen:P

Men ah.
Vi hörs lite senare!

Tja!
/Miss T
- Fatty -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0