Okej okej..

Är det fel av mej att skriva "öppet" om hur jag mår osv? - För om det är det, så kommer jag fortsätta med det;)
För det var den synen jag fick på det hela när "Någon som bryr sig" hade komenterat "Äckel" inlägget..
Publicerade även den komentaren, även om människan ville vara lite halvt anonym^^, - Hatar när man inte kan svara personen på ett annat sätt än i bloggen, därför jag hatar anonyma komentarer :P 
Gjorde nog det mest för att när jag läste den, så kändes det som att jag fick 20 knivar i ryggen på en och samma gång, även om personen i fråga inte menade något illa med det, så kände jag mej som en otroligt värdelös och inkompetent idiot.
Fast jag vet att jag inte alls är det. ^^

Sitter och funderar på om man kanske skulle ta och städa lite, ser ut som fan i mitt rum igen:P
Men jag orkar inte, det är jobbigt, men det är antingen det, eller att sitta i soffan och bara jäsa och jäsa och bli större och större för varje sekund som går.
Tänker man så, så är det inte så frestande att sitta stilla, så ska nog fan städa och fortsätta tvätta nu:)
Sen ska jag gå en liten runda, så jag förhindrar att svälla upp som en ballong ;)

Men aja, i vilket fall som helst.
Så hörs vi lite senare!

Tja!
/Miss T
- You are amazing, just the way you are -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0