O.o

Vet ni vad? :)
Min blogg är tydligen patetisk :D
AWESOME hörru;)

Om den nu hade varit så "patetisk" och inte haft någon mening (som vissa säger), så hade jag inte haft så många läsare som jag har varje dag, aiiiiight;)
Eller det kanske är därför jag har det, för att dom tycker om att läsa i en patetisk blogg, om mitt patetiska liv i min patetiska vardag..?

Vissa människor kanske inte kan ta att jag är bättre på att skriva ner mina känslor än att säga dom..?
Jag vet inte, men jag orkar inte heller bry mej, tycker ni inte om min blogg, så behöver ni inte heller läsa den, ellerhur ;)
Enkelt^^,

Men iaf..

Jag ska smörja in mej med brun utan sol nu, sen klä på mej :)

Men vi hörs lite senare!:D

Tja!
/Miss T
- Du kommer aldrig lyckas knäcka mej -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0